مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:422022-03-15سياسي

ارسباران از مناطق زرخیز کشور از نظر سرمایه انسانی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این که ارسباران از مناطق زرخیز کشور از نظر سرمایه انسانی است، گفت: این منطقه با وجود داشتن بزرگان، - علما، دانشمندان و نخبگان زیاد پیشرفت چندانی نداشته و این موضوع در شان این شهرستان و منطقه ارسباران نیست و باید در این راستا خود مردم منطقه برای پیشرفت و توسعه گام بردارند.

  سید قاسم ناظمی در آیین رونمایی از کتاب سیمای روستایی و عشایری اثر سید سعید قاسمی، ترویج فرهنگ و سنت امروز به نسل های آینده را رمز توسعه و شکوفایی هر منطقه برشمرد و گفت: برای توسعه، پیشرفت و شناسایی هر چه بهتر فرهنگ ها، آیین ها، سنت ها و .

هر منطقه باید خود مردم دست به کار شوند و با تلاش همگانی این فرهنگ و دستاوردها را به آیندگان منتقل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با پیشرفت تکنولوژی و گذر زمان، این فرهنگ ها و افتخارات به فراموشی خواهد رفت و نسل جوان دیگر سرمایه های فرهنگی و فرهیخته خود را از یاد خواهند برد.

وی وظیفه مهم مسئولان را ترویج و انتقال ارزش ها، فرهنگ ها و سرمایه های اصیل منطقه به نسل جوانان و آینده برشمرد و خواستار توجه ویژه به این امر شد.

ناظمی ادامه داد: در صورت عدم انتقال سرمایه ها و فرهنگ ها به نسل آینده موجب به وجود آمدن فقر فرهنگی و جایگزین شدن افراد نامشخص و دلقک به جای فرهیختگان، دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسباران از مناطق زرخیز کشور از نظر سرمایه انسانی است

ارسباران از مناطق زرخیز کشور از نظر سرمایه انسانی است